Web Analytics

להתכונן לשנה החדשה

31 בדצמבר 2019

חנוכה מאחורינו. החג האהוב עליי. מודה, אני אישה של חורף. השנה החג היה באמת גשום מאד, לשמחתי, כי לאכול לביבות ברסק תפוחים מול החנוכייה זה הרבה פחות כיף בלי אפקט הסאונד של הגשם בחלון. חג קליל ולא מחייב, עם אוכל טוב ומנחם, אור נרות נעים, ומשפחה.

2020 לפנינו. אני אוהבת לנצל כל הזדמנות בלוח השנה לחגיגה, לסיכום, לתכניות לעתיד, לחשיבה על מאיפה באתי ולאן אני הולכת. ראש השנה, שנה אזרחית, יום הולדת, שנת לימודים. אגלה לכם בסוד שאני ובן זוגי חוגגים בכל חודש את יום ההכרות שלנו, כבר 77 חודשים! לרגע חשבתי שאחרי החתונה נפסיק, אבל לשמחתי אנחנו ממשיכים.

זה זמן טוב לחשוב על יעדים ל-2020. בטח כבר חשבת על כמה בתחום המשפחתי, בתחום המקצועי, אולי לחזור ללימודים, אולי ללמוד שפה חדשה, אולי להתנדב יותר?

הנה משהו שלקח לי כמעט 30 שנה ללמוד:

אי אפשר לעשות את זה בלי לדאוג לעצמנו.

כשאין לך כח, כשאת חלשה, כשאתה לא ישן טוב, כשכל כמה ימים יש את כאבי הראש "שאני מכירה מתמיד זה לא חדש זה לא מפריע לי לתפקד"- איך תלמד שפה חדשה? איך תשתלט על ערימות הכביסה? איך תיזמי את הפרוייקט החדש שאת חולמת עליו? איך תיכנסי להריון?

לפעמים הגוף שלנו דורש רק כיוונון מיתרים קטן. יותר שעות שינה, אוכל מזין, התעמלות. לפעמים הוא כבר צועק עלינו ודורש טיפול אינטנסיבי יותר. בשביל זה אני פה.

אל תתנו לבריאות להיות מה שעוצר אתכם מלהגשים את עצמכם ב-2020. אפשר לחיות טוב יותר. אפשר לחזק את הגוף.

מאחלת לנו שנה של בריאות וצמיחה.

לחיים.

יוצרת התמונה: pikisuperstar מהאתר Freepik.com


לכל הפוסטים בבלוג >>>